X

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine mojalucka.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino mojalucka.si (v nadaljevanju tudi » trgovina«) upravlja podjetje Rosoft, Robert Kreslin s.p., Litijska cesta 14, 1000 Ljubljana, matična številka: 3112713000, davčna številka: SI21279292, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med prodajalcem in kupcem. Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa na prevzemnih mestih družbe Rosoft, Robert Kreslin s.p.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik z oddajo naročila potrjuje svojo seznanjenost z njimi.


Dostava

Način in strošek dostave in obdelave naročila

Za spletna naročila nad 39,00€ je dostava brezplačna*. Za nas pakete dostavlja Pošta Slovenije, ki večino paketov dostavi že naslednji delovni dan (če je artikel na zalogi v našem centralnem skladišču) po obvestilu o odpremi. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, lahko paket prevzamete na vaši najbližji pošti.

*Za dostavo s Pošto Slovenije in način plačila z gotovino po povzetju se obračuna dodatni strošek 2,00 €.


Način plačila

Potrditev naročila boste prejeli v elektronski obliki. Ne glede na izbran način plačila artiklov, boste račun za nakup artiklov prejeli na vaš naslov ob dostavi paketa v fizični obliki.

Na voljo so vam številni načini plačila:
• z gotovino ob prevzemu,
• plačilo preko PayPal računa,
• z nakazilom na račun podjetja RoSoft s.p., (po ponudbi/predračunu)**,
• s plačilno oziroma kreditno kartico (MasterCard®, Visa, Visa Electron, American Express, Diners club, Discover).


Paket odpremimo še isti dan

Artikli, naročeni na spletni trgovini, gredo na pot v najkrajšem možnem času. Če so artikli na zalogi v našem centralnem skladišču, gredo na pot običajno še isti dan.


Dobavni roki

O morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo preko e-pošte sproti obveščali. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite in artikel bomo odstranili iz naročila ali zamenjali z drugim.


Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko, najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.


Vračilo blaga

Pomembnejši napotki za vračilo artiklov:
Ko vračate artikle prodajalcu, morate priložiti obrazec za odstop od pogodbe. Priložite tudi kopijo računa. Postopek je enak v kolikor uveljavljate garancijsko zamenjavo artikla.

Naslov za posredovanje (pošiljanje) artiklov prodajalcu je Rosoft, Robert Kreslin s.p., Litijska cesta 14, 1000 Ljubljana.

Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke in da artikle ustrezno pripravite za transport.

Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Pri odstopu od pogodbe, oziroma uveljavitvi garancijske zamenjave artikla, se na TRR uporabnika vrne le vplačani znesek blaga brez poštnine.


POMOČ UPORABNIKOM

V kolikor imate težave pri nakupu v spletni trgovini, se obrnite na naše prodajno osebje na telefonski številki +386 1 282 22 44 ali pošljite elektronsko sporočilo na luci@mojalucka.si. Trudili se bomo, da vam v primeru težav kar najhitreje in učinkovito pomagamo.